10 online kurzov za cenu 1

Získajte 10 tréningov na rôzne témy a zaplaťte len za jeden. S týmto balíkom rozbehnete získavanie klientov na viacerých forntoch. 

Toto vám pomôže PREKONAŤ STRACH z telefonovania

Odkladáte telefonovanie klientom na neskorší čas? V tej chvíli, keď treba dvihnúť telefón a zavolať klienta, je zrazu všetko dôležitejšie.

Radšej  by ste boli ochotný urobiť čokoľvek – aj upratať si pracovný stôl, umyť riad alebo povysávať. Len nie telefonovať! Telefonovanie je pre vás tá najnepríjemnejšia vec z celej práce, ktorú vykonáva predajca.

Nie ste v tom však sami! Väčšina obchodníkov neznáša telefonovanie. Aj ja som k ním patril.

Priznám sa, mal som strach z telefonovania. A riadny. Niekedy mi trvalo hodiny, kým som dvihol telefón a vytočil klienta (nie doslovne :).

Naučil som sa ho však prekonať.

V nasledujúcom videu hovorím o jednej technike, vďaka ktorej sa mi podarilo tento strach prekonať. Budete prekvapený o akú jednoduchú a prostú techniku sa jedná. Ak sa to vôbec dá nazvať technikou.

Pozrite si nasledujúce video a prekonajte strach z telefonovania.

[Video] Ako prekonať strach z telefonovania

Toto je len jeden zo spôsobov ako prekonať strach z telefonovania. V praxi som však používal viac technik. Ďalším technikám sa budem venovať v nasledujúcich článkoch a videách.

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Valéria Ďurechová píše:

    voľba

  2. Alena píše:

    Dobrý deň,
    všimla som si, že vo Vašich videách máte za chrbtom knihy. Viem odhadnúť, o ktoré vydavateľstvo ide, ale názvy nevidím. Mám predsavzatie zvládnuť mesačne jednu motivačnú knihu. Ktorou mám začať? Po prípade, ktoré knihy by ste mi odporúčali si prečítať?
    Ďakujem

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.