Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

Zdarma vám spripomienkujem SKRIPT vášho TELEFONÁTU

Telefonovať klientom a dohodnúť si s nimi stretnutie je dnes veľmi ťažké, najmä pokiaľ ide o studené kontakty 🙁 V tom sa asi s mnohými zhodneme.

V minulosti to bolo o veľa jednoduchšie, no teraz sa skrátka doba zmenila a ľudia už poznajú staré obchodnícke fintičky, ktoré sa už 20 rokov učia na školeniach :(.

Dnes treba byť iný a viac si dávať pozor na to čo hovoríte, inak v telefonovaní budete neúspešní.

Prvý spoločný skript telefonátu

Keď som pred 14 rokmi začínal v predaji, tak som nemal nikoho, kto by mi pomohol a povedal by mi hovor toto a nehovor tamto a potom sa ti bude v dohadovaní stretnutí dariť. Všetkým som si musel prejsť sám a poviem vám, nebolo to vždy med lízať.

V našj rodine som obchodníka robil nielen ja, ale aj môj brat, ktorý pracoval u konkurencie. Dali sme teda hlavy dokopy a napísali sme svoj prvý spoločný skript telefonátu.

Vtedy mi veľmi dobre padlo, že niekto iný než ja, sa pozrel na môj skript a spoločnými silami sme ho upravili resp. vytvorili nový lepší skript telelefonátu, ktorý zohľadňoval naše skúsenosti z praxe.

Vďaka novému skriptu telefonátu som si dohadoval ďaleko viac stretnutí ako kedykoľvek predtým.

Náš vtedajší skript mal úspešnosť 65 % t. j. z 10 stretnutí som si dohodol v priemere 6 – 7 stretnutí. Skrátka pecka 🙂

Žiadosti o spripomienkovanie skriptu telefonátu

V poslednom období ma stále častejšie žiadate, aby som sa pozrel na váš skript telefonátu a niektorí chcete, aby som vám vytvoril telefonický skript (telefonické skripty vytváram len pre veľké inštitúcie napr. banky, poisťovne atď.).

Myslím si však, že je to správna cesta mať napísaný skript telefonátu a postupne sa ho snažiť vylepšovať. (Ak ho ešte nemáte, tak si napíšte, aby bolo čo vylepšovať :).

A možno pridám aj ja ruku k dielu, tak ako to bolo napríklad u Honzu Furiša:

„Keď som pred niekoľkými mesiacmi riešil jednu moju telefónnu kampaň, okamžite som volal Martinovi. Povedal som mu, že potrebujem jeho pomoc, čo mám robiť. Martin si ma vypočul a potom mi dal návod od slova do slova, čo mám tým zákazníkom do telefónu hovoriť.  Ja som sa tým začal riadiť a výsledok ma doslova ohromil. Zarobil som 10x viac ako pred tým. Za to mu obrovsky ďakujem. ĎAKUJEM Martin.“

Napadlo mi, že vám spripomienkujem vaše telefonické skripty zdarma. No nemám časový priestor robiť to pre všetkých (musím robiť aj veci, ktoré mi zarábajú:).

Avšak z tých, ktorí vyplnia nasledujúcih formulár vyberiem 20 zaujímavých skriptov a tie spripomienkujem. Možno sa vás prihlási len 20 a teda spripomienkujem všetky skripty telefonátu, ktoré mi pošlete. Uvidíme aký bude záujem.

Ako bude vyzerať spripomienkovaný skript?

Svoje pripomienky k vášmu skriptu vám pošlem emailom v dokumente. Dokument bude obsahovať jednak váš telefonický skript, ale najmä všetky moje pripomienky.

V dokumente vypichnem všetky chyby, ktoré obsahuje váš skript a vysvetlím vám aj prečo je to chyba, aby ste ju v budúcnosti neopakovali.

Tiež poukážem na to, čo ste spravili dobre, aby ste to náhodu neskôr nezmenili. Tie dobré veci jednoducho treba zachovať.

Čo nebudem robiť je písať za vás skript. Ale dám vám pripomienky, aby ste si vedeli upraviť skript sami. Je lepšie naučiť hladných loviť ryby a ako im len raz dať rybu. Z tohto princípu vychádzam 🙂

Čo spraviť, aby som vám spripomienkoval váš skript telefonátu?

Ak vás to, čo som napísal zaujalo, tak vyplňte nasledujúci formulár. Obsahuje priestor pre napísanie vášho skriptu a pár otázok, ktoré mi pomôžu zanalyzovať, kde vo vašom skripte je chyba, aby som vám dokázal skutočne pomôcť.

Teraz vyplňte nasledujúci formulár:

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Daniel píše:

    prosim o spripomienkovanie skriptu telefonátu

  2. Richard píše:

    Ďakujem pekne za cenné rady.

  3. Jan Zajac píše:

    poprosim Vas o spatnu vazbu, Dakujem

  4. Andrea Palenčárová píše:

    Dobrý deň

    prosím o spripomienkovanie mojich telonnych rozhovorov momentalne to nemá velku uspesnost bud na stretnutie nepridu alebo ho zrusia
    Ďakujem

  5. Ing.Ján Čičmanec píše:

    Obdivujem Vás,čo dokážete urobiť pre iných a to zdarma.Klobúk dolu pred Vami.
    Ďakujem za všetko Ján Čičmanec

    • Martin Mažár píše:

      Ján ďakujem za milé slová 🙂 Som klasický obchodník, ktorý sa snaží veľa zdarma pomáhať, lebo cez tú cestu prichádza veľa nových klientov. Ešteraz ďakujem a prajem veľa úspechov 🙂

  6. Taťjana píše:

    Ráda bych oslovila raději soukromé klientky , ale nemám žádné kontakty .Nevím jak je získat.
    Děkuji za případné rady

  7. anna píše:

    Prosím o zvaženie a prípade vylepšenie mojho tel.rozhovoru dakujem.

  8. Daniela Slavíčková píše:

    Prosím o připomínkování, předej děkuji Daniela

  9. Dobrý deň pán Mažár, som si vedomá toho, že na Vašu ponuku reagujem neskoro, no nikde neuvádzate či sa Vám už 20 klientov s prosbou o spripomienkovanie skriptu ozvalo. Verím, že jedno miesto ešte voľné ostalo. Váš názor k forme akou kontaktujeme klientov by som si nesmierne vážila, preto Vás prosím o spripomienkovanie nášho firemného call scriptu. Taktiež by som Vám touto cestou chcela poďakovať za všetky články, v ktorých zadarmo uvádzate cenné rady.

  10. Iveta Pechová píše:

    Budem vďačná ak si najdete chvíľu času aj na môj skript,,,veľmi pekne ďakujem a prajem pekný deň,s pozdravom Pechová

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů