ONLINE WORKSHOP pre ľudí z MLM, poradcov a koučov:

Nemáte radi telefonovanie? Oslovujte klientov cez správy! 

Prihláste sa na workshop, zistite ako na to a vyhnite sa najväčšej chybe, ktorej sa ľudia pri oslovovaní klientov cez správy dopúšťajú.

Obchodnícke tajomstvo: Ako dosiahnuť, aby vám klienti sami volali, že chcú vaše produkty

V dnešnom krátkom videu sa dozviete, čo urobiť, aby sa vaši známi a priatelia na vás obracali vždy, keď potrebujú vašu pomoc a majú záujem si kúpiť vaše produkty.

Predstavte si, že všetci vaši známi by sa stali vašimi klientmi a pravidelne si od vás kupovali produkty, ktoré predávate. Aké by to bolo? Ako by ste sa cítili?

Samozrejme dosiahnuť, aby od vás nakupovali všetci vaši známi nie je jednoduché (resp. je nemožné), ale čo je naozaj jednoduché a možné, je znásobiť počet tých známych, ktorí od vás nakupujú dnes.

Ako to urobiť sa dozviete v tomto krátkom videu.

[Video] Čo urobiť, aby vám klienti sami volali, že chcú vaše produkty

Zo skúsenosti viem, že to, o čom som hovoril vo videu, robí len veľmi málo obchodníkov. Tí, ktorí rozmýšľajú týmto spôsobom, budú odmenení v podobe volajúcich klientov.

Robíte vy niečo, čím si “prihrievate polievočku” u svojich známych, aby časom sami zavolali alebo aby ste si zvýšili šance na uzatvorenie obchodu, keď im vy zavoláte?

Ak áno, podeľte sa o to v komentároch pod článkom. Ďakujem, že komentuje, zdieľate aj lajkujete 🙂

 

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Monika píše:

    Je pravda, že čím viac ľudí vie o tom, čo robíte tým je väčšia šanca, že počet vašich klientov sa bude zväčšovať. Každý z nás ma nejaký svoj spôsob ako dá o sebe vedieť. Netreba si vyberať komu to poviem a komu nie. Treba o svojej práci hovoriť každému jednému, ktorému viem pomôcť s jeho problémom. A je na každom človeku či sa rozhodne naše služby využiť alebo nie. Všetko chce však čas.

    • Martin Mažár píše:

      Ďakujem za komentár.Je to presne ako píšete, treba dať každému vedieť, čo robíte (formu môžete zvoliť rôznu) a potom už to chce len čas a ešte občas sa pripomínať. Držím vám palce a prajem veľa úspechov.

  2. Katarína píše:

    Dobrý deň, ďakujem za video. Hoci sa svojmu odboru, profesionálnemu kozmetickému poradenstvu a líčeniu venujem uz skoro dva roky, mnoho mojich známych nevie a možno ani netuší, čo robím, a že im môžem pomôcť. Viem, že je mnoho spôsobov ako im to dať vedieť a som pripravená ich použiť v praxi. ďakujem, že som si uvedomila tento fakt.

  3. Terka píše:

    Super nikdy som sa na to takto nepozerala čiže teraz budem každému rozprávať a snažiť sa poradiť čo najlepšie aby boli spokojný a oni prídu samy presne to chcem docieliť aby zavolali oni mne 🙂

  4. Sulamit Amit píše:

    Podľa tejto rady vidím, že som veľa vecí zanedbala. Zabudla som povedať, že od útleho detstva som bola zaúčaná profesionálnou bylinkárkou, mám “nadupané” vedomosti našej kráľovnej bylín, vzácnej Ľudmily L.Thurzovej, mám výbornú fotogenickú pamäť na rozoznávanie byliniek, časopis naše LIEČIVÉ RASTLINY odoberám a študujem viac ako štvrťstoročie, našla som firmu JUST.sk – ktorá používa naozaj prírodné produkty, a keďže ich používam najviac ja sama – tak robím ďalšiu chybu, že veľmi málo ľudí o tom vie – A PÝTAM sa prečo? Pretože neznášam presvedčovať ľudí…. každý sa musí presvedčiť sám je moje motto. Preto len nabádam ….

    • Martin Mažár píše:

      To je skvelé mať také vedomosti. Už ste odborníčka, len potrebujete ľuďom dať vedieť, čo robíte a že ste oborníčka. Výhoda toho, že ľudia vedia, v čom ste dobrá je, že nemusíte nikoho presviedčať a oni volajú sami.

      Dá sa to urobiť aj veľmi nenásilne napr. prostredntíctvom Facebooku. Pozrite si týhto 5 tipov, ako využiť Facebook na to, aby ste dali ľuďom vedieť, čo robíte a ako im môžete pomôcť:

      http://www.fbnaruby.sk

  5. Ján píše:

    Áno. Uznávam. Podľa tohto videa som na tom biedne. Až teraz som si uvedomil. Je naozaj dolezite aby ludia o tom vedeli. Málo sa venujem prezentácii svojej osoby. Mal by som do toho dať viac. Dakujem za cennu radu…

  6. Ina píše:

    Martin, dakujem. Vase videa su inspirujuce. A zistila som, ze nie som az taky zly obchodnik 😉 A netreba zabudat, ze aj naj reklama je reklama typu jedna pani povedala… 🙂

  7. Ľuboš píše:

    Mám dva e shopy s produktami známej huby Reishi. Myslím, že produkty nie sú predražené, lebo samotná huba je čo gram, to jedno Euro.
    Nerád do toho miešam svojich priateľov, či príbuzných, pretože viem ako odsudzujú MLM.
    Myslím si, že Reishi za to nemôže, kto ju predáva, tak ako pavúk za to nemôžem že sa ho ľudia tak boja.

    • Martin Mažár píše:

      V tom prípade vám odporúčam buď vytvoriť si zoznamy priateľov v rámci vášho profilu na Facebooku a zdieľať príspevky len s nimi alebo začať používať fanpage na facebooku alebo začať na danú tému blogovať. To sú cesty ako dosiahnuť, aby vám klienti sami volali. Držím palce a prajem veľa úspechov 🙂

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.