ONLINE WORKSHOP pre ľudí z MLM, poradcov a koučov:

Nemáte radi telefonovanie? Oslovujte klientov cez správy! 

Prihláste sa na workshop, zistite ako na to a vyhnite sa najväčšej chybe, ktorej sa ľudia pri oslovovaní klientov cez správy dopúšťajú.

Toto musíte vidieť. Ako MAXIMÁLNE VYUŽIŤ Facebook v obchode a podnikaní

Väčšina ľudí zabíja na Facebooku čas, pritom Facebook sa dá použiť aj zmysluplnejšie a to na budovanie vzťahov s klientami a získavanie nových klientov. Sám Facebook aktívne využívam a je to jeden z mojich hlavných zdrojov klientov.

Keďže nie som jediný, kto aktívne používa Facebook, pozval som si na webinár ďalších šikovných obchodníkov a podnikateľov, ktorí sa s vami podelia o svoje skúsenosti ako maximálne využiť Facebook v obchode a podnikaní. Pozrite si záznam z webinára:

[Webinár] Ako maximálne využiť Facebook v obchode a podnikaní

 VSTÚPIŤ DO PRÉMIOVÉHO KURZU

Ak sa máte nejaké otázky, tak zanechajte komentár.

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Ahoj Martin, ďakujem za článok. Čo hovoríš na zmeny, ktoré v posledných dňoch facebook urobil? Že už nezobrazuje príspevky stránok v hlavnom feede? Oplatí sa ešte propagovať stránky na fb alebo bude lepšie zamerať sa na inú platformu?
    Ďakujem

    • Martin Mažár píše:

      Ahoj Ružena, veľmi dobrá otázka. Podľa mňa každá zmena znamená novú príležitosť. V tomto smere vidím príležitosť viac využívať reklamu – kedže v hlavnom newsfeede už nie sú “zdarma reklama iných stránok – proste príspevky stránok” a tak sa zvyšuje šanca, že ľudia uvidia moju platenú reklamu. (preto aj organizujem školenie na Facebookovú reklamu:

      Druhú veľkú príležitosť vidím vo využívaní Instagramu (ktorí tiež vlastní Facebook). Instagram je tam dosahmi a zapojením fanúšikov, kde bol Facebook pred 5 rokmi, takže príspevky vidí veľa ľudí a reagujú na ne. (to aj dôvod prečo organizujem školenie aj na túto tému. Viac info tu: )

      Na druhej strane by som však Facebook a fanpage (facebookové stránky) nezatracoval, stále je to spôsob ako docieliť, aby čas ľudí, ktorí prejavili záujem o príspevky stránky ich videla bezplatne. Keď to porovnám s printovou reklamou, tak žiaden časopis ti nedovolí si pridať vlastnú bezplatnú reklamu (príspevok), ale Facebook ti to na tvojej fanpage dovolí.

      Takže stále odporúčam využívať fanpage a tiež vyhľadávať nové príležitosti (ako je reklama, Instagram, Messenger, FB skupiny).

  2. Prosím potřebuji vědět jak si založit stránku Fun Page na facebooku? Ráda bych na ni pozvala své přátele.Dělám kosmetiku Tiande,A dozvěděla jsem se že na pozvání přátel a vyzvání dejte této sránce to se mi líbí potřebuji výše uvedenou stránku prosím o radu.Miloslava Medková.

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.