Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

9 dôvodov, PREČO by mal mať KAŽDÝ obchodník svoj WEB

Kde je to miesto, kde sú v tejto sekunde státisíce ľudí na celom svete? Kde ste denno – denne vy, vaši priatelia aj vaši známi?

Áno, na webe. A presne tam sú aj vaši zákazníci.

V minulosti to nebolo také easy. Keď sme potrebovali niečo dohľadať, stálo nás to kopu času a úsilia.

Siahali sme po Zlatých stránkach a v nich pracne listovali, inej cesty veľmi nebolo. Nemali sme na výber.

Dnes čas veľmi rýchlo letí a takéto pomalé tempo by nás zničilo. Ideme automaticky na web a googlime,  hľadáme na webe.

Ak ešte nemáte svoj web, pripravujete sa tak denne o kvantum zákazníkov, ktorí by vás mohli nájsť.

Oberáte sa o šancu získať si ich priazeň a ich kontakty.

Ale, prečo by ste to robili? Prečo by ste aj ďalej išli proti sebe?

Prečo by ste mali mať svoj web?

1) WEB JE NEVYČERPATEĽNÝ ZDROJ KLIENTOV

Prečo mať webWeb je nevyčerpateľný zdroj kontaktov. Je to ten najjednoduchší spôsob, ako sa skontaktovať s vašimi klientami.

Web je vaša nástenka, na ktorú natrafia aj ľudia, s ktorými nikdy inak nemusíte mať šancu prísť do kontaktu, alebo sa o nich dozvedieť.

Je to miesto, kde rastie váš potenciál predávať a byť videný.

2) PREDAJ FUNGUJE NARUBY

Kedysi, keď nebol web, fungovalo to tak, že sme museli klientom najskôr volať, kontaktovať ich, stretnúť sa s nimi.

Kým sme ale pochodili a obvolali stovku klientov, trvalo to nekonečne dlho.

Dnes sa predaj otáča úplne naruby. Obľúbil som si tento výraz, pretože dnešnú situáciu úplne vystihuje.

Vaši potenciálni zákazníci prídu na váš web a na základe toho vás sami oslovia. Takže, klient za vami dnes prichádza sám.

Ak máte web, oslovujete tisícky ľudí naraz. Toto je obrovská sila a výhoda, akú vám nič iné nevie poskytnúť.

A okrem toho, zbavíte sa obavy z telefonovania.

Napríklad, Jarovi Ilekovi sa za mesiac ozvalo 47 klientov.

Prečo mať web Ilek 47 klientov

Počet klientov, ktorý sa ozvali vďaka webu za 1 mesiac

Viete si predstaviť , že vám zavolá toľkoto ľudí so záujmom o vaše produkty? Je úžasný pocit, reagovať na dopyt klienta, ktorý prichádza sám, priamo z vášho webu.

3) KLIENTA NETREBA PRESVIEDČAŤ

Keď príde človek na váš web a napíše vám email, alebo vám zavolá, s veľkou pravdepodobnosťou ste v ňom už vzbudili potrebu a záujem. On potrebuje vašu pomoc, preto sa vám ozval.

To znamená, že ho už netreba presviedčať takým štýlom, ako keď niekomu voláte, alebo kontaktujete ho sám.

Tento predaj je oveľa jednoduchší.

Je na vás iba to, aby ste ho presvedčili, že váš produkt je pre neho ten pravý.

4) WEB PODPORUJE VAŠU PROFESIONALITU A SERIÓZNOSŤ

Napríklad: 90% ľudí v USA 90%, predtým ako podpíše s finančným poradcom zmluvu, najskôr si ho preverí na webe.

Web je nástroj, ktorým môžete budovať vašu dôveryhodnosť.

Každý profík sa prezentuje na webe a každý, kto si chce overiť svojho obchodného partnera, ho hľadá na webe a predpokladá, že ho tam nájde a dozvie sa o ňom, čo potrebuje.

Tak tam buďte aj VY a nechajte sa nájsť 😉

Prečo mať web expert

Prečo mať web? Buduje vašu pozíciu experta

5) WEB BUDUJE VAŠU POZÍCIU EXPERTA

Človek, ktorý má web a píše odborné články, publikuje ich, automaticky si buduje pozíciu experta.

Prostredníctvom kvalitných článkov dávate najavo, že sa danej problematike rozumiete a to je pri rozhodovaní klienta veľmi dôležité, povedal by som, že rozhodujúce.

6) POMÁHA VÁM RÝCHLEJŠIE ŠÍRIŤ VAŠE MENO

Web je ideálna príležitosť, čo najrýchlejšie sa spojiť s čo najväčším množstvom vašich klientov, pri čo najmenšej námahe.

Web je skvelá možnosť dostať sa do povedomia ostatných.

Napríklad, ja som za posledné 3 roky iba z webu získal 23 762 emailov na potenciálnych zákazníkov, s ktorými môžem ďalej pracovať.

To je slušné číslo, ktoré sa s množstvom realizovaných telefonátov alebo stretnutí, nedá porovnávať.

Prečo mať web 1

Prečo mať web? Web je vaša obrovská páka.

7) WEB JE VAŠA OBROVSKÁ PÁKA

Na svoj web môžete zavesiť svoju ponuku. Tu si ju dokáže pozrieť stovka, tisícka ľudí za krátke obdobie.

Pričom, obchodnými stretnutiami by to trvalo veľmi dlho, ukázať 100 ľuďom vašu ponuku a stálo by vás to veľa námahy.

Dobrý príklad sú realitky a makléri.

Nafotíte nehnuteľnosť, alebo natočíte video, dáte to na vašu stránku a ihneď sa o vašej aktuálnej ponuke dozvedia vaši klienti.

Pozrú si ju a ozvú sa vám len tí, ktorých skutočne zaujme.

8) ZAČNÚ SA VÁM OZÝVAŤ ĽUDIA Z VÁŠHO OKOLIA A ZNÁMI

Vaši priatelia, známi a ľudia z vášho okolia, zistia, že ste naozaj odborník.

Možno majú okolo seba viac poradcov, maklérov, alebo odborníkov z vášho fachu, ale k vám, ako k priateľovi, ktorý má web, publikuje a je online, majú väčšiu dôveru.

Vnímajú vás cez váš web ako experta. Preto využijú skôr vaše služby ako služby ostatných.

Jaro Ilek tvrdí, že vďaka webu, sa na neho obracajú zákazníci, ktorí ho kedysi odmietali. Pritom ich nijako nekontaktoval. Prichádzajú sami.

A ako to dosiahol?

Napíše článok, hodí ho na svoj web a pridá na svoj fb profil. V tom bol celý trik.

9) MAŤ WEB JE DNES NEVYHNUTNOSŤ

Pamäte si ešte časy, keď sa chodilo od dverí k dverám?

Ja áno!

Neskôr sa volalo, dnes už fičí doba webu a sociálnych sietí a kto nenabehne čím skôr na tento rozbehnutý vlak, stratí sa v diaľke a upadne do zabudnutia.

Možno je ešte zopár obchodníkov, ktorí si myslia, že tento trend sa ich netýka a ignorujú ho.

Pravda je však taká, že ak dodnes ešte nevnímate web ako nevyhnutnosť, je najvyšší čas sa nad tým reálne zamyslieť a dať si na papier za a proti. Jeden papier bude určite takmer prázdny, dovolím si s istotou konštatovať.

Pretože, v priebehu krátkej doby, možno roka, príde na to, že každý seriózny obchodník, bude musieť mať svoj web, ak bude chcieť uspieť.

Napíšte mi prosím do komentárov, či máte svoj web a pokojne tam pridajte aj odkaz na neho. Možno medzi čitateľmi tohto blogu sa nájdu aj nejaký vaši potenciálni klienti.

Ak web nemáte, tak tu je návod ako si v ôsmich krokoch spraviť >>> (myslím si, že to zvládne každý).

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Ho píše:

    No mám niktonezavolal za tri mesiace od spustenia webu

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů