5 tipov ako ZVÝŠIŤ NÁVŠTEVNOSŤ na web (aby váš web konečne začal ZARÁBAŤ)

Zíva váš web prázdnotou? Navštívi ho len niekoľko desiatok klientov mesačne?

Potom ste na tom ako väčšina ľudí, ktorí si urobili web a dúfali, že v Google váš web nájdu stovky klientov a vy už nikdy nebudete musieť získavať klientov z iných zdrojov.

Na to, aby váš web poriadne fungoval, ho však musí navštevovať veľa ľudí.

Povedal vám to niekto? (veľa sa o tom nehovorí)

Napríklad ako je to u Jara Ileka – absolventa kurzu Predaj Naruby. Jarov web mesačne navštívi približne 12 000 potenciálnych klientov a z toho v priemere 47 dvihne telefón, zavolá, napíše email alebo vyplní formulár so žiadosťou o jeho služby.

Jaro tak skutočne nemusí robiť studené telefonáty, ani volať klientom, lebo oni volajú jemu.

Pozrite si nasledujúce video a dozviete sa, čo robiť, aby na váš web chodilo viac potenciálnych klientov a viac klientov sa vám ozývalo so žiadosťou o vaše služby alebo produkty.

Je to síce len zlomok toho, čo učím v kurze Predaj Naruby Premium (v kurze je tomu venovaný celý modul), ale zaručene vám to pomôže, aby ste na svoj web dostali viac potenciálnych klientov a v konečnom dôsledku ste aj viac zarobili.

[Video] 5 zdrojov návštevnosti vašej webovej stránky

Všetko o čom vo videu hovorím a učím aj v kurze Predaj Naruby Premium, pochádza z mojej praxe a sám to používam. Napríklad za rok sa mi podarilo zvýšiť návštevnosť tohto webu o 536 % (odkaz na graf vývoja návštevnosti).

U môjho druhého webu www.milujemewellness.sk (ktorý mám s priateľkou Denisou) sa nám podarilo navýšiť návštevnosť až o 1614 %.

Verím že to, o čom hovorím vo videu, Vám pomôže získať väčšiu návštevnosť vášho webu.

Ako ste na tom vy s návštevnosťou vášho webu? Aký je váš nájelepší zdroj návštevnosti? U mňa to paradoxne nie je Google, ale práve Facebook.

Pokiaľ máte nejakú otázku, tak ju napíšte do komentárov. Rád odpoviem 🙂

Ak sa vám video páčilo alebo vám dáva zmysel. Dajte mu páči sa mi a zdieľajte ho zo svojimi priateľmi.

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. kVítek píše:

    Ahoj Martine,
    Víš, proč tady máš tak málo komentářů? Protože k tomu videu není moc co dodat, je tam do podstatné a tak se dá říct jenom ANO!

    (Kromě sociálních sítí mi přijde perspektivní videomarketing a YouTube a samozřejmě z jiného soudku rychlé návštěvnosti je PPC.)

    Děkuji za článek, opakování je matka úspěchu 🙂

    Vítek

    • Martin Mažár píše:

      Ďakujem kVítek 🙂 máš pravdu video marketing má veľkú budúcnosť – preto článok je aj vo forme videa 🙂 Hovorí sa, že v roku 2018 bude 70 % obsahu na internete vo forme videa.

  2. Ervin píše:

    Pocuval som Vase video a popri tom som ziadal o pozyval vsetkych co like-li moj post ….skoda, ze som to neurobil ked to bolo aktualne, ale az o pol roka lebo som pochopil ako FB funguje…a tak som prisiel o kopec klientov…asi tak o 1200..:)

    • Martin Mažár píše:

      Ale super je, že ste začali. Mne Facebooku prináša najviac návštevníkov na web a je to jeden z najväčších zdrojom mojich klientov. Držím palce a prajem veľa úspechov 🙂

  3. aa píše:

    mna by zaujimalo skor konkretne kroky ako na to (nieco vsak pre pokrocilejsich)- ideal SEO

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.