Zíva váš web prázdnotou? Navštívi ho len niekoľko desiatok klientov mesačne?
Potom ste na tom ako väčšina ľudí, ktorí si urobili web a dúfali, že v Google váš web nájdu stovky klientov a vy už nikdy nebudete musieť získavať klientov z iných zdrojov.
Na to, aby váš web poriadne fungoval, ho však musí navštevovať veľa ľudí.
Povedal vám to niekto? (veľa sa o tom nehovorí)
Napríklad ako je to u Jara Ileka – absolventa kurzu Predaj Naruby. Jarov web mesačne navštívi približne 12 000 potenciálnych klientov a z toho v priemere 47 dvihne telefón, zavolá, napíše email alebo vyplní formulár so žiadosťou o jeho služby.
Jaro tak skutočne nemusí robiť studené telefonáty, ani volať klientom, lebo oni volajú jemu.
Pozrite si nasledujúce video a dozviete sa, čo robiť, aby na váš web chodilo viac potenciálnych klientov a viac klientov sa vám ozývalo so žiadosťou o vaše služby alebo produkty.
Je to síce len zlomok toho, čo učím v kurze Predaj Naruby Premium (v kurze je tomu venovaný celý modul), ale zaručene vám to pomôže, aby ste na svoj web dostali viac potenciálnych klientov a v konečnom dôsledku ste aj viac zarobili.
Všetko o čom vo videu hovorím a učím aj v kurze Predaj Naruby Premium, pochádza z mojej praxe a sám to používam. Napríklad za rok sa mi podarilo zvýšiť návštevnosť tohto webu o 536 % (odkaz na graf vývoja návštevnosti).
U môjho druhého webu www.milujemewellness.sk (ktorý mám s priateľkou Denisou) sa nám podarilo navýšiť návštevnosť až o 1614 %.
Verím že to, o čom hovorím vo videu, Vám pomôže získať väčšiu návštevnosť vášho webu.
Ako ste na tom vy s návštevnosťou vášho webu? Aký je váš nájelepší zdroj návštevnosti? U mňa to paradoxne nie je Google, ale práve Facebook.
Pokiaľ máte nejakú otázku, tak ju napíšte do komentárov. Rád odpoviem 🙂
Ak sa vám video páčilo alebo vám dáva zmysel. Dajte mu páči sa mi a zdieľajte ho zo svojimi priateľmi.
Ahoj Martine,
Víš, proč tady máš tak málo komentářů? Protože k tomu videu není moc co dodat, je tam do podstatné a tak se dá říct jenom ANO!
(Kromě sociálních sítí mi přijde perspektivní videomarketing a YouTube a samozřejmě z jiného soudku rychlé návštěvnosti je PPC.)
Děkuji za článek, opakování je matka úspěchu 🙂
Vítek
Ďakujem kVítek 🙂 máš pravdu video marketing má veľkú budúcnosť – preto článok je aj vo forme videa 🙂 Hovorí sa, že v roku 2018 bude 70 % obsahu na internete vo forme videa.
Pocuval som Vase video a popri tom som ziadal o pozyval vsetkych co like-li moj post ….skoda, ze som to neurobil ked to bolo aktualne, ale az o pol roka lebo som pochopil ako FB funguje…a tak som prisiel o kopec klientov…asi tak o 1200..:)
Ale super je, že ste začali. Mne Facebooku prináša najviac návštevníkov na web a je to jeden z najväčších zdrojom mojich klientov. Držím palce a prajem veľa úspechov 🙂
mna by zaujimalo skor konkretne kroky ako na to (nieco vsak pre pokrocilejsich)- ideal SEO
Dobrý deň ako robiť základné seo článku nájdete v tomto dokumente. Verím, že vám pomôže: http://www.predajnaruby.sk/sqp-tahak/.
Nájdete tam 7 miest, kam umiestniť kľúčové slová do článku, tak aby sa článok zobrazil vyššie vo výsledkoch vyhľadávania.