ONLINE WORKSHOP pre ľudí z MLM, poradcov a koučov:

Nemáte radi telefonovanie? Oslovujte klientov cez správy! 

Prihláste sa na workshop, zistite ako na to a vyhnite sa najväčšej chybe, ktorej sa ľudia pri oslovovaní klientov cez správy dopúšťajú.

7 najčítanejších článkov zo stránky ExpertNaPredaj.sk za rok 2014


Obdobie na prelome rokov, kedy jeden rok končí a druhý začína, mám veľmi rád. Človek môže rekapitulovať, čo spravil, čo sa mu podarilo a zároveň s očakávaniami vstupuje do nového roka.

Nie všetko, čo si človek v starom roku naplánoval aj stihol, ale v nasledujúcom roku to môže dohnať. Viem, že mnohí radi čítate články na stránke expertnapredaj.sk, ale nie vždy máte čas ich všetky čítať.

Najčítanejšie články Martin MažárPreto som pre vás pripravil zoznam 7 najlepších a najčítanejších článkov roku 2014.

Ak ste ich počas roka niektorí prehliadli, tak tu je možnosť si ich prečítať bez toho, aby ste museli tráviť hodiny ich vyhľadávaním na webe.

Máte istotu, že to najlepšie vám neujde.

 

Ako získať odporúčania1. 3 spôsoby ako získať odporúčania bez toho, aby ste si ich museli pýtať (príklady z praxe)

Najčítanejším článkom na celom webe sa stal článok o tom, ako získavať odporúčania inak, ako ste na to zvyknutý. V článku sú uvedené aj konkrétne príklady ľudí, ktorí týmito spôsobmi získavajú odporúčania. Inšpirujte sa, ako aj vy môžete získavať odporúčania inak.

Prečítať článok

Ako napísať predajný email 52. Jednoduchý návod ako napísať predajný email, ktorý zarába

Veľa obchodníkov už pochopilo, že využitím internetu (napr. emailu, facebooku, webu) dokážu jednoduchšie predávať. Tí, čo využívajú email na to, aby viac predali, si často kladú otázku: “Ako napísať predajný email?” V nasledujúcom príspevku rozpisujem ako na to.

Prečítať článok

3. Čo urobiť, aby vám klienti volali sami, že potrebujú vaše produkty

Predávať sa dá aj iným spôsobom, než len obvolávaním klientov, vyvolávaním potrieb a presviedčaním. Existujú spôsoby, ako docieliť, aby vám klienti sami volali. Aby to fungovalo, tak sú potrebné 3 veci. Hovorím o nich v nasledujúcom príspevku.

Pozrieť video

Ako zarobiť4. Ako zarobiť 803 000 EUR (v hrubom) vďaka jednej otázke (a ako to môžete urobiť aj vy)

Zarábať viac je niekedy jednoduchšie, než si myslíte. V nasledujúcom článku sa dozviete jednoduchú techniku, pomocou ktorej môžete zo dňa na deň zvýšiť svoje predaje.

Ľudia, ktorí si tento článok prečítali a techniku začali používať, dnes predávajú viac. Prečítajte si článok a začnite aj vy predávať viac.

Prečítať článok

úspešní podnikatelia5. Jedna zásadná vec, ktorú robia úspešní podnikatelia. V akomkoľvek biznise! (a neúspešní nerobia)

Úspech v podnikaní nie je o šťastí. Je to o tom, že robíte správne veci. Je asi tisíc vecí, ktoré by ste mali robiť, aby ste dosiahli úspech v podnikaní. Niektoré z nich majú väčší vplyv, iné menší vplyv. Ktorá z týchto vecí má však najväčší vplyv na úspech v podnikaní, sa dozviete v článku.

Prečítať článok

Námietky pri predaji6. Čo vám chce klient povedať (medzi riadkami), keď vám kladie námietky pri predaji

Asi každý, kto predáva, už dostal námietku od klienta. Klienti tým, že vám kladú námietky, vám chcú niečo povedať. Viete prečítať, čo vám chcú klienti povedať, keď vám kladú námietky? Ak nie, prečítajte si nasledujúci článok

Prečítať článok

telefonovanie klientom - ako viac zarobiť7. Ako prekonať strach z telefonovania a telefonovanie vnímať ako prínos pre vás

Ak ešte nevyužívate Facebook alebo web na to, aby vám klienti sami volali, tak pravdepodobne musíte telefonovať klientom. Ak telefonovanie nie je to, čo vám prináša pôžitok, tak si prečítajte nasledujúci článok.

Dozviete sa v ňom techniku, ktorú som používal, aby som sa “zmanipuloval” a prinútil telefonovať.

Prečítať článok

Ak si myslíte, že článok by mohol pomôcť aj vašim priateľom, tak ho s nimi zdieľajte prostredníctvom sociálnych sieti. Použite k tomu tlačítka, ktoré sa nachádzajú nižšie.

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. emilia píše:

    ahoj Martin,
    vždy sa teším na poštu, ktorá sa objaví u mňa (osobne sme sa stretli v ASP). Radujem sa z každého Tvojho úspechu. Úsmev, ktorý je stále rovnaký mi zlepší vždy náladu.

    Želám Ti do nového roku pevné zdravie a splnenie aj toho najtajnejšieho sna.

    Lackovičová

  2. Dusan píše:

    Ahoj Martin,

    planujem podobny clanok uverejnit aj na mojom blogu. Dakujem ti za inspiraciu.

    Dusan.

    • Martin Mažár píše:

      Super Dušan,

      je to dobré spraviť, lebo väčšinou nie všetci si prečítajú všetky tvoje články. Bola by škoda, keby tie najlepšie si ľudia neprečítali. Držím palce ďalej v blogovaní 🙂 Robíš to veľmi dobre.

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.