ONLINE WORKSHOP pre ľudí z MLM, poradcov a koučov:

Nemáte radi telefonovanie? Oslovujte klientov cez správy! 

Prihláste sa na workshop, zistite ako na to a vyhnite sa najväčšej chybe, ktorej sa ľudia pri oslovovaní klientov cez správy dopúšťajú.

Facebook má nové tlačítko “Páči sa mi”. Ako to využiť v praxi?

Doposiaľ sme mali na Facebooku možnosť reagovať tým, že sem dali “páči sa mi”, komentovali alebo daný príspevok zdieľali.

Najnovšie Facebook približne po roku testovania (v rôznych lokalitách po svete), pridal ďalšie možnosti ako zareagovať na zverejnený príspevok, či v osobnom profile alebo facebookovej stránke.

Rozšíril možnosti reakcií. Okrem “Páči sa mi”, môžeme pridať aj inú reakciu: “Super”, “Haha”, “Žasnem”, “Je mi to ľúto” alebo “Štve ma to.”

 

Ako na to?

Keď chcete pridať inú reakciu ako “Páči sa mi”, stačí keď kurzorom sa posuniete na tlačítko “Páči sa mi” a okamžite sa vám ukážu ďalšie možnosti, na ktoré stačí len kliknúť a reakcie je pridaná.

Práve vďaka jednoduchosti pridania, sa očakáva, že to ľudia čoskoro začnú používať.  Už hneď v prvý deň som si na príspevkoch na svojom osobnom profile všimol, že to ľudia začínajú používať 🙂 Zatiaľ síce len nesmelo a verím, že čoskoro sa ujme a ľudia to budú bežne používať.

Fb reakcie - ukážka príspevku

 

Čo to znamená pre prax?

Pre nás, ktorý využívame Facebook na získavanie zákazníkov a komunikáciu so zákazníkmi budete mať táto zmena viac dopadov:

  • Pravdepodobne sa ZNÍŽI počet komentárov pod príspevkami – ľudia práve kvôli rozšíreniu možnosti reakcie jedným klikom budú menej komentovať. Keďže v minulosti, keď sa vám niečo nepáčilo, tak ste museli napísať komentár, teraz bude stačiť zvoliť “Štve ma to”.

 

  • Pravdepodobne sa ZVÝŠI počet reakcií na príspevok – keď ste v minulosti pridali nejaký smutný príspevok, tak mu ľudia nedávali “páči sa mi”. Teraz budú mať možnosť vyjadriť súcit s vami prostredníctvom “Je mi to ľúto” alebo “Štve ma to”.

 

  • Majitelia facebookový stránok dokážu lepšie porozumieť svojim klientom, na základe reakcií a následne prispôsobiť obsah, ktorý pridávajú na svoju fanpage. Už sa teším, kedy sa tieto zmeny udejú aj v štatistikách facebookový stránok (aby sme ich mohli lepšie spracovávať).

Úprimne sa teším z tejto zmeny, lebo bude mať vplyv na kvalitu jednotlivýh fanpage a najmä na spokojnosť klientov.

A čo vy ako vnímate túto zmenu? Už ste dali prvú inú reakciu (okrem páči sa mi)? Napíšte mi do komentárov.

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Milan Petrik píše:

    Zdravím Martin,
    Samozrejme, že novinku som zachytil už včera a od prvej chvíli ju aj naplno využívam. Dávam palec hore. Takto to malo byt od samého začiatku.

    Prejem pekný zvyšok dňa.

    • Martin Mažár píše:

      Aj mne sa to veľmi páči. Konečne mám viac možnosti ako reagovať. Nehovoriac o tom, že pre nás facebookových “markeťákov”, to vie dať dobré dáta ako prispôsobiť príspevky pre klientov. Takže to vedie k väčšej spokojnosti klientov a fanúšikov 🙂

  2. Tereza píše:

    Díky za upozornění, jsi profík v tom, co děláš 🙂

  3. Mne sa tie nove tlacitka fakt pacia, je to sranda vidiet vsade rozne smajliky aj srdiecka 😀

  4. Igor Mayer píše:

    Dík za tip, Martin 🙂

  5. Atila píše:

    Dobrý večer ja mam Samsung S4 a nejak to mi ne nabehol… viete poradiť prečo ? Ďakujem za info

  6. Andrea píše:

    dobry den,
    a ako sa zrusi “paci sa mi ” ked som klikla omylom, to uz neviete??
    dakujem

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.