
Predstavte si miesto plné dychberúcich výhľadov, chutných jedál a roztomilých zvieratiek… Navštevuje ho miliarda ľudí, z toho 500 miliónov každý deň. (Nie, nie je to kúpalisko v Podhájskej). Priemerne tam...

Viete, čo je smutné? Keď horko-ťažko dostanete na svoju webovú stránku nejakých ľudí… a oni si nič nekúpia. Trochu sa poobzerajú a potom odídu späť k svojim každodenným starostiam. A...

Poznáte pocit, keď s klientom strávite hodinu, odvediete si svoju prácu a keď už má prísť čas „lámania chleba“ alebo inak povedané uzatvorenie obchodu, tak klient vysloví jednu (niekedy aj...

Nepodaril sa vám obchod? Jedna z príčin môže byť aj v úvodnej fáze predajného rozhovoru, a to v lámaní ľadov. Pokiaľ sa vám na začiatku stretnutia nepodarí prelomiť ľady, zaujať...

Takmer každý druhý Slovák je na Facebooku. Či sa tvári, že Facebook môže alebo nie, je tu takmer polovica Slovákov (Zdroj: PS: Digital). Väčšina z nich je v produktívnom veku,...

Dnešných ľudí môžeme rozdeliť na 2 skupiny, na tých, čo sú na Facebooku a tých, ktorí mu doposiaľ ešte odolávajú. Viem, ako to je… Mnohí z vás považujete Facebook za...

Námietky sú jedny z najťažších situácií, s ktorými sa obchodníci v predaji stretávajú. Keď klient vysloví námietku: „Ja si to rozmyslím“ alebo „Je to drahé,“ tak mnohí obchodníci nevedia ako...

Skutoční odborníci z oboru sa oproti ostatným odlišujú tým, že vždy majú prehľad, čo sa v ich odbore deje. Majú najnovšie informácie, ktoré ostatní nemajú alebo ktoré sa ostatní dozvedia...

Jeden muž 5 rokov študoval milionárov a zistil, že polovica z nich robí každé ráno to isté – vstávajú aspoň o 3 hodiny skôr, ako sa začína ich pracovný deň....

V skupine Online lídri, kde s ďalšími expertmi pomáhame ľuďom začať využívať online marketing na získavanie kontaktov, pomerne často dostávame otázky na tému Facebook kupónu a reklamy: Čo je to...