Ako založiť a vybrať správny typ facebookovej stránky

Chcete si založiť novú facebookovú stránku a neviete presne ako nato? Pozrite si nasledujúce video, kde vás prevediem nielen vytvorením facebookovej stránky, ale aj výberom správneho typu fanpage.

Práve výber správneho typu fanpage má obrovský vplyv na to, aké funkcie a vlastnosti bude mať vaša facebooková stránka dostupné.

Nie je totiž jedno či si zvolíte typ facebookovej stránky: miestna firma, značka alebo komunita.

Obsah videa:

  1. Kde si vytvoriť facebookovú stránku
  2. Rozdiely medzi jednotlivými typmi facebookových stránok
  3. Príklady kedy si zvoliť aký typ fanpage
  4. Nahratie titulnej a profilovej fotky
  5. Čo by malo byť na titulnej fotke vašej fanpage
  6. Ako často meniť profilovú a titulnú fotku
  7. Aký nasledujúci krok spraviť po vytvorení facebookovej stránky

 

Ako si založiť Facebookovú stránku

 

Doplňujúce informácie k založeniu facebookovej stránky

  • vytvoriť facebookovú stránku si môžete po kliknutí na tento odkaz 
  • Minimálna veľkosť profilovej fotky je 180 x 180 pixelov. Ale po nahratí sa na počítači zobrazí vo veľkosti 170 x 170 pixelov, na smartfónoch v rozmeroch 128 x 128 px a na väčšine bežných telefónoch 36 x 36 px
  • Ak profilová fotka je vaše logo alebo profilová fotka obsahuje text, tak je odporúčaný súbor PNG
  • Na vašej stránke je profilová fotka štvorcová, ale pri príspevkoch sa zobrazuje okrúhla (teda je trocha orezaná). Myslite na to, pri výbere fotky
  • Minimálna veľkosť titulnej fotky je 400 x 150 pixelov. Odporúčaná veľkosť je však 851 x 315 pixelov. Na počítačoch sa profilová fotka zobrazuje vo veľkosti 820 x 312 pixelov, na smartfónoch 640 x 360 px.
  • Pri zobrazení na smartfónoch sa ľavý a pravý okraj trocha oreže, takže myslite na to pri tvorbe titulnej fotky. Takže nič podstatné nedávajte na pravý alebo ľavý okraj titulnej fotky. Po nahratí fotky si skontrolujte ako to vyzerá vo vašom telefóne (a či sa neorezalo pri zobrazení niečo podstatné)
  • Najrýchlejšie sa titulná fotka načíta, ak je ako súbor sRGB JPG, pričom jej šírka je 851 px a výška 315 px a jej veľkosť je menej než 100 kB

 

Verím, že vám video pomohlo. Pokiaľ máte nejakú otázku, tak položte ju do skupiny Online lídri, kde ja alebo iný experti vám na ňu odpovedia.

 

 

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *