ONLINE WORKSHOP pre ľudí z MLM, poradcov a koučov:

Nemáte radi telefonovanie? Oslovujte klientov cez správy! 

Prihláste sa na workshop, zistite ako na to a vyhnite sa najväčšej chybe, ktorej sa ľudia pri oslovovaní klientov cez správy dopúšťajú.

Ako USADIŤ KLIENTA na obchodnom stretnutí, aby ste si ZVÝŠILI ŠANCU, že predáte

 

Darí sa vám predávať?

Často sú to maličkosti, ktoré majú vplyv na to, či klient kúpi alebo nekúpi. Jednou z takýchto maličkosti je spôsob ako usadíte klienta na stretnutí.

Zdá sa vám to neuveriteľné?

Aj mne sa to zdalo, dnes však klienta neusadím iným spôsob, než tým, ktorý odporúčam v tomto videu.

Pozrite si video, v ktorom sa dozviete, ako usadiť klienta, aby ste si zvýšili šancu na úspešný predaj.

 

[Video] Ako usadiť klienta na obchodnom stretnutí

Obchodné stretnutie pozostáva z veľa maličkostí, každá z nich môže rozhodnúť o tom, či klienti kúpi alebo nekúpi. A spôsob ako usadíte klienta je jednou z nich.

Aké iné maličkosti majú podľa vás vplyv na úspech pri predaji? Napíšte svoj názor do komentárov pod videom.

Ak sa vám video páčilo, dajte mu páči sa mi a zdieľajte ho so svojimi priateľmi.

P. S. Okrem článkov a videí, ktoré pre vás zdarma pripravujem, vám pomôžu aj moje kurzy, kde nájdete komplexné know how, ako zvýšiť vaše predaje. Zoznam všetkých kurzov nájdete tu.

 

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Nikoleta píše:

    Dobrý deň, pán Mažár. Nedávno som náhodou objavila Vašu stránku a jej obsah je naozaj veľmi zaujímavý. Keďže pracujem síce v predaji, ale v inom sektore, ako finančný, musím si niekedy tieto rady pretransformovať na môj obchod. Tak isto toto video s usadením je veľmi zaujímavé. Ja to tak robievam podvedome, vždy sa snažím posadiť vedľa klienta. Ale prosím Vás, neberte to zle, ale skúste sa trošku pozrieť na vašu výslovnosť, pretože ten lavák mi úplne odpílil uši. Je to ľavák. Dokonca aj mäkčeň sa tam píše. Prosím, skúste to spraviť pre našu slovenčinu 🙂
    Ďakujem a veľa úspechov Vám prajem.

  2. václav píše:

    Dobrý večer. V minulosti som sa aj ja snažil upozorniť Martina, nech si dá vo svojich príspevkoch pozor na SJ. Ďakujem Nikolete, že nie som sám v tomto snažení. Je predsa rozdiel, či podávam klientovi “lavicu” alebo “ľavicu”. Samozrejme, že očakávam aj negatívne reakcie typu: “čo tam záleží na SJ, hlavná vec. že som dobrý predajca”. Múdry človek sa zvyčajne zamyslí nad spätnou väzbou a zváži, či môže niečo na sebe zmeniť, alebo bude bohorovne trvať na svojom. Nevnucujem svoj názor, len sa vyjadrujem a to ma teší, že po rokoch “totality” mám právo povedať svoj názor. A ešte k tomu sedeniu, existuje aj spôsob, keď sedím “za rohom stola”. Chce to však trochu praxe, aby som odhadol, čo je klientovi prijateľnejšie a nebude prekážkou v uzatváraní obchodu. Lebo keď budem trvať na odporúčanom “usadení” klienta, môžem prísť o úspešný záver. Držím však palce Martinovi za jeho skvelé nápady a odporúčania. Si naozaj dobrý.

  3. Dagmar píše:

    zdravím, už roky sa snažím sedávať ako bolo vo videu, ešte by som pridala 1 pripomienku. klient by mal sedieť chrbtom ku dverám, aby ho nerozptyĺovali prichádzajúci ľudia 🙂

  4. Peter píše:

    Zaujimave, z psychologickeho hladiska mi uz velmi davno bolo poradene ze clovek musi mat za sebou pevny bod! Ako nahle su tam dvere, alebo akakolvek moznost sa k cloveku priblizit zozadu, prechadzaju tadial ludia, tak clovek nebude vpohode. Potrebuje vidiet na priestor v ktorom sa nachadza aby sa citil byt v bezpeci 😉

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.