Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

Získajte výhodu oproti konkurencii: Ako mať prehľad o všetkom, čo sa vo vašom obore deje

Skutoční odborníci z oboru sa oproti ostatným odlišujú tým, že vždy majú prehľad, čo sa v ich odbore deje.

Majú najnovšie informácie, ktoré ostatní nemajú alebo ktoré sa ostatní dozvedia neskôr.

Vďaka tomu sú vždy o krok vpred pred svojimi konkurentmi a preto aj zarábajú viac než ostatní.

V tomto článku vám ukážem jednu málo známu techniku, ako mať prehľad o všetkom, čo sa vo vašom obore deje. Sám toto využívam a neviem si to vynachváliť.

Vďaka tomu som vždy tam, kde sa niečo deje.

Jedná sa o bezplatnú službu Google, ktorú nájdete pod názvom Google Alerts na adrese http://www.google.sk/alerts.

Google Alerts automaticky za vás prehľadáva web a keď sa objaví niečo nové z vašej oblasti alebo z oblasti, ktorá vás zaujíma, tak vám pošle o tom oznámenie do vášho emailu.

Vy tak nemusíte zbytočne zabíjať čas na internete vyhľadávaním informácií, lebo Google Alerts robí všetko za vás.

Jediné, čo musíte spraviť, je raz zadať oblasti resp. témy, ktoré vás zaujímajú a tiež svoj email, na ktorý vám má Google Alerts posielať všetky novoobjavené články.

Ako si nastaviť Google Alerts

Keď si chcete nastaviť Google Alerts na zasielanie upozornení o nových aktualizáciách na internete, najskôr choďte na stránku http://www.google.sk/alerts.

Zobrazí sa vám táto stránka:

Google alerts

Do vyhľadávacieho políčka pridajte „kľúčové slovo“ alebo slovné spojenie, ktoré chcete, aby Google za vás vyhľadával, a o ktorom vám posielal upozornenia s odkazmi.

Pri zadávaní slov si môžete konkrétnejšie zadefinovať, aké výsledky chcete, aby vám Google posielať napr. či ma vyhľadávať výsledky len z nejakej oblasti (napr. Slovensko), v nejakom jazyku (napr. Slovenčina), z nejakých konkrétnych zdrojov (napr. blogy, správy, web, videá atď.) alebo či vám má posielať len najlepšie správy alebo všetky.

Tiež si môžete zvoliť na akú adresu vám má tieto upozornenia posielať a ako často vám ich má posielať (priebežne, maximálne raz za deň alebo maximálne raz za týždeň).

Google alerts nastavenie možnosti

Keď pridáte jedno slovo, tak môžete pridať ďalšie slová alebo slovné spojenia. Počet slov, ktoré chcete sledovať je len na vás.

Odporúčam, aby ste si pridali minimálne svoje meno a priezvisko „Martin Mažár“ (zadajte vaše meno a priezvisko v uvodzovkách).

Ďalej určite si pridajte základné frázy, ktoré súvisia s vašim podnikaním.

Pomôže vám to, aby ste boli informovaní o tom, čo je nového vo vašej oblasti alebo aby ste sa vyjadrovali v komentároch pod článkami, ktoré súvisia s vašou témou.

Verím, že tento článok bol pre vás prínosný.

Ak sa vám článok páčil, dajte mu prosím „páči sa mi“.

Ak si myslíte, že by článok mohol pomôcť niekomu z vašich známych, tak im ho prepošlite alebo zdieľajte pomocou sociálnych sietí. Ďakujem 🙂

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Maja píše:

    Výborný tip! Ďakujem, určite využijem.

    • Martin Mažár píše:

      Ďakujem Majka 🙂 Toto je jedna z vychytávok, ktorú som učil v stredu na školení Magnet na klientov. Dá sa to krásne využiť, keď chceš magnetizovať klientov….Daj potom vedieť ako ti to funguje.

  2. Ivet píše:

    Fantastická vychytávka! Ihneď som si aktivovala 🙂 Ďakujem!

    • Martin Mažár píše:

      Super Ivet 🙂 Ešte treba dodať, že treba tam zadať čo najviac fráz. A ak vám chodí málo správ, tak treba zvoliť VŠETKY VÝSLEDKY (lebo ak zvolíte najlepšie výsledky, tak je možné, že toho vám bude chodiť málo).

  3. Zuzana píše:

    super, idem to vyskúšat 😉

  4. Valéria píše:

    Tak to je super vychytavka. Už ju mám teším sa na jej využitie . Ďakujem

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů