3 tipy, ktoré z vás spravia odborníka v očiach vašich známych a klientov

Mám na vás jednu otázku: “Koľko z vašich známych je vašimi klientmi?” Ak s tým číslom nie ste spokojní, tak si pozrite nasledujúce video.

Vo videu dávam 3 tipy, ktoré z vás spravia odborníka v očiach vašich známych. Všetky sú jednoducho použiteľné a keď ich zavediete do praxe, tak to bude mať za následok, že pohľad vašich známych sa na vás zmení, postupne vás začnú považovať za odborníka a hlavne začnú od vás nakupovať.

Vo videu uvádzam aj príklady ľudí z rôznych oborov, ktorí niektoré z týchto tipov používajú a prinášajú im úspech. Ak budete mať nejaké otázky alebo pripomienky, tak prosím zanechajte komentár.

[Video] 3 tipy, ktoré z vás spravia odborníka v očiach vašich známych

Zo skúsenosti viem, že veľa obchodníkov neradi ponúka svoje produkty a služby svojim známym a tak väčšina z nich nakupuje u ich konkurentov. Čo je naozaj veľká škoda!

Pokiaľ vy ste iný (iná) a máte nejaký tip, ktorý by mohol pomôcť ostatným napr. ako predávať známym alebo ako dosiahnuť, aby známi nakupovali u nich, tak prosím zanechajte komentár. Myslím si, že všetci vám budú vďační. Ďakujem, že komentujete, lajkujete a zdieľate článok so svojimi priateľmi.

Tu sú ešte odkazy na aplikácie, ktoré používajú ľudia, ktorých som spomínal vo videu:

E-konzultant – systém na jednoduchú tvorbu stránky a automatické posielanie emailov. Je výhradne určený len pre finančných poradcov. Viac informácií tu.

Webnode – systém na tvorbu stránky. O niečo zložitejší ako e-konzultant.sk, avšak môže slúžiť každému, bez ohľadu na odvetvie podnikania. Viac informácií tu.

Smartemailing – systém na automatické posielanie emailov a tvorbu databázy kontaktov – všeobecne použiteľný bez ohľadu na odvetvie vášho podnikania. Viac informácií tu.

P. S. Prepáčte za tú češtinu. Aj keď sa snažím to povedať správne, jednoducho mi to nejde 🙁 Je to pre mňa veľký jazykolam 🙂

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Jirka píše:

    Jednoznačně pravdivé. Trochu mám problém, když jdu kamsi na “zablácenou vesnici”, tak kravata spíš překáží (myslím jakoby naznačovala nadřezenost či něco takového). Ctím zásadu oblékat se POUZE o řád výše, než je klient. Tím nepopírám, že :”Šaty dělají člověka”. Jinak vás rád čtu i poslouchám, díky

  2. Matej píše:

    Super video. Je stručné a výstižné. A hlavne, v dnešnej komplikovanej a pretechnizovanej dobe pripomína, že základné a jednoduché pravidlá sú stále dôležité a hlavne funkčné. Diky Martin.

  3. Slávka moravská píše:

    Ďakujem za skvelé tipy. Už štvrtý rok pôsobím v priamom predaji a musím skonštatovať, že všetky tri spôsoby aplikujem v praxi. Výsledok je evidentný….hlavne za posledné mesiace. Ďakujem a vrele odporúčam ďalej Vaše meno.
    Mgr.Slávka Moravská, Sales Director Mary Kay.

  4. Miroslav Jurčo píše:

    Musím poďakovať za rady a tipy.
    Priznám sa pracujem v obchode asi len pred 5 r a začalo to čítaním knihy od naj. obchodníka USA . Bohužiaľ nepamätá, si ani knihu ani meno, pretože som bol v tom čase nezamestnaný a nikdy som si nemyslel, že budem schopný ponúkať produkty.
    Neskôr som zistil, že stačí sa držať naozaj pár zásad, ujasniť si to v hlave a ono to išlo.
    Zistil som , že mam prirodzený talent v obchode. Podvedome som používal presne tieto 3 rady. ( teraz ste mi ich len upresnili za čo Vám patrí vďaka, pretože som v časovom období, kedy nie som spokojný a Vaše video mi potvrdilo správnu cestu ) … Prajem aj naďalej úspech Martin . (y)

  5. Clash Of Lords píše:

    I’m extremely impressed with your writing talents and also with the format to your weblog.
    Is this a paid theme or did you customize it your self?

    Either way stay up the excellent quality writing, it is rare to see a great weblog
    like this one nowadays..

  6. Stanislav píše:

    Ahoj Martine.

    Spíš bych měl dotaz, než komentovat věci, které fungují a generují zisk.Vrátil jsem se zpět k produktu, který jsem dříve prodával a tím je e-aukce-Chtěl bych od tebe radu, jestli má smysl založit si svůj web na přitáhnutí klientů? Poraď mi. Já v tomto vidím velký potenciál co se týče pomoci klientům, ale taky potřebuji být efektivní. Díky.

    • Martin Mažár píše:

      Stanislav, web slúži na dve veci. Môže priamo získavať klientov alebo môže identifikovať klienta. Takže aj u toho, čo predávaš to môžeš použiť. Pokiaľ sa jedná o web, tak je to jedna z najefektívnejších vecí, lebo pracuješ len s ľuďmi, ktorí majú záujem o tvoje služby alebo produkty a to je úplne o niečom inom.

      Pokiaľ však pod efektivitou rozumieš, zarobiť čo najskôr, tak v tom prípade je lepšie dvihnúť telefón a dohodnúť stretnutia s potenciálnymi klientmi. Tak človek dokáže zarobiť čo najrýchlejšie.

      Web je dlhodobá záležitosť. Preto odporúčam začať robiť klasickým spôsobom “dvihnúť telefón” a dohadovať stretnutia s potenciálnymi klientmi a popri tom začať robiť web, aby sme pomocou neho neskôr zvyšovali efektivitu.

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.