Pozrite si ZDARMA môj webinár
Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)?
Pozrite si ZDARMA môj webinár
Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)?
Mám na vás jednu otázku: „Koľko z vašich známych je vašimi klientmi?“ Ak s tým číslom nie ste spokojní, tak si pozrite nasledujúce video.
Vo videu dávam 3 tipy, ktoré z vás spravia odborníka v očiach vašich známych. Všetky sú jednoducho použiteľné a keď ich zavediete do praxe, tak to bude mať za následok, že pohľad vašich známych sa na vás zmení, postupne vás začnú považovať za odborníka a hlavne začnú od vás nakupovať.
Vo videu uvádzam aj príklady ľudí z rôznych oborov, ktorí niektoré z týchto tipov používajú a prinášajú im úspech. Ak budete mať nejaké otázky alebo pripomienky, tak prosím zanechajte komentár.
Zo skúsenosti viem, že veľa obchodníkov neradi ponúka svoje produkty a služby svojim známym a tak väčšina z nich nakupuje u ich konkurentov. Čo je naozaj veľká škoda!
Pokiaľ vy ste iný (iná) a máte nejaký tip, ktorý by mohol pomôcť ostatným napr. ako predávať známym alebo ako dosiahnuť, aby známi nakupovali u nich, tak prosím zanechajte komentár. Myslím si, že všetci vám budú vďační. Ďakujem, že komentujete, lajkujete a zdieľate článok so svojimi priateľmi.
E-konzultant – systém na jednoduchú tvorbu stránky a automatické posielanie emailov. Je výhradne určený len pre finančných poradcov. Viac informácií tu.
Webnode – systém na tvorbu stránky. O niečo zložitejší ako e-konzultant.sk, avšak môže slúžiť každému, bez ohľadu na odvetvie podnikania. Viac informácií tu.
Smartemailing – systém na automatické posielanie emailov a tvorbu databázy kontaktov – všeobecne použiteľný bez ohľadu na odvetvie vášho podnikania. Viac informácií tu.
P. S. Prepáčte za tú češtinu. Aj keď sa snažím to povedať správne, jednoducho mi to nejde 🙁 Je to pre mňa veľký jazykolam 🙂
Jednoznačně pravdivé. Trochu mám problém, když jdu kamsi na „zablácenou vesnici“, tak kravata spíš překáží (myslím jakoby naznačovala nadřezenost či něco takového). Ctím zásadu oblékat se POUZE o řád výše, než je klient. Tím nepopírám, že :“Šaty dělají člověka“. Jinak vás rád čtu i poslouchám, díky
Super video. Je stručné a výstižné. A hlavne, v dnešnej komplikovanej a pretechnizovanej dobe pripomína, že základné a jednoduché pravidlá sú stále dôležité a hlavne funkčné. Diky Martin.
Jirka, ďakujem za komentár 🙂 Som veľmi rád, že moje články rád čítate. Držím vám palce a prajem veľa úspechov 🙂
Ďakujem za skvelé tipy. Už štvrtý rok pôsobím v priamom predaji a musím skonštatovať, že všetky tri spôsoby aplikujem v praxi. Výsledok je evidentný….hlavne za posledné mesiace. Ďakujem a vrele odporúčam ďalej Vaše meno.
Mgr.Slávka Moravská, Sales Director Mary Kay.
Musím poďakovať za rady a tipy.
Priznám sa pracujem v obchode asi len pred 5 r a začalo to čítaním knihy od naj. obchodníka USA . Bohužiaľ nepamätá, si ani knihu ani meno, pretože som bol v tom čase nezamestnaný a nikdy som si nemyslel, že budem schopný ponúkať produkty.
Neskôr som zistil, že stačí sa držať naozaj pár zásad, ujasniť si to v hlave a ono to išlo.
Zistil som , že mam prirodzený talent v obchode. Podvedome som používal presne tieto 3 rady. ( teraz ste mi ich len upresnili za čo Vám patrí vďaka, pretože som v časovom období, kedy nie som spokojný a Vaše video mi potvrdilo správnu cestu ) … Prajem aj naďalej úspech Martin . (y)
Miroslav, ďakujem za komentár. Držím vám palce, nech sa darí 🙂
Skvelé Slávka. Váš komentár bude určite inšpiráciou pre ostatných, aby začali tieto techniky používať v praxi. Držím palce a prejem, nech sa darí aj naďalej. 🙂
I’m extremely impressed with your writing talents and also with the format to your weblog.
Is this a paid theme or did you customize it your self?
Either way stay up the excellent quality writing, it is rare to see a great weblog
like this one nowadays..
Ahoj Martine.
Spíš bych měl dotaz, než komentovat věci, které fungují a generují zisk.Vrátil jsem se zpět k produktu, který jsem dříve prodával a tím je e-aukce-Chtěl bych od tebe radu, jestli má smysl založit si svůj web na přitáhnutí klientů? Poraď mi. Já v tomto vidím velký potenciál co se týče pomoci klientům, ale taky potřebuji být efektivní. Díky.
Stanislav, web slúži na dve veci. Môže priamo získavať klientov alebo môže identifikovať klienta. Takže aj u toho, čo predávaš to môžeš použiť. Pokiaľ sa jedná o web, tak je to jedna z najefektívnejších vecí, lebo pracuješ len s ľuďmi, ktorí majú záujem o tvoje služby alebo produkty a to je úplne o niečom inom.
Pokiaľ však pod efektivitou rozumieš, zarobiť čo najskôr, tak v tom prípade je lepšie dvihnúť telefón a dohodnúť stretnutia s potenciálnymi klientmi. Tak človek dokáže zarobiť čo najrýchlejšie.
Web je dlhodobá záležitosť. Preto odporúčam začať robiť klasickým spôsobom „dvihnúť telefón“ a dohadovať stretnutia s potenciálnymi klientmi a popri tom začať robiť web, aby sme pomocou neho neskôr zvyšovali efektivitu.