Pátrame po super šikovnej asistentke či šikovnom asistentovi :)

Krásny deň,

takto pred rokom sme hľadali super šikovnú asistentku a dnes hľadáme opäť.

Nikol Bačovskú, ktorú sme vtedy prijali, sa posúva o krok ďalej. Rozbieha svoje vlastné podnikanie a s nami už bude spolupracovať externe na čiastočný úväzok (na vyššej pozícii).

Takže dnes hľadáme za Nikol náhradu, ktorá bude mať takpovediac pod palcom správny chod činností ako je napríklad:

  • odpovedanie klientom na zákazníckej podpore
  • vystavovanie faktúr
  • kompletizovanie podkladov pre účtovníka
  • kontrolovanie účtov
  • odpovedanie klientom na zákazníckej podpore
  • vystavovanie faktúr
  • kontrola plnenia úloh v tíme
  • komunikácia s dodávateľmi
  • pomoc pri tvorbe produktov
  • atď.

V tejto práci vám teda veľmi pomôže, ak ste komunikatívny a práca s novými softvérmi vám nerobí problém 🙂 Ak viete anglicky, tak je to bonus.

Stretávať sa budeme pravidelne raz alebo dvakrát mesačne na seminároch, ktoré organizujeme, ale inak všetci pracujeme z domu a komunikujeme prostredníctvom internetu (video hovorov, chatu, telefónu).

Takže v podstate je jedno, v akej časti Slovenska sa nachádzate.

 

Čo vám ponúkame:

  • Osobný rast a vzdelávanie – sme presvedčení, že len človek, ktorý na sebe pracuje ako osobnostne tak odborne, môže rásť. Sami sa neustále vzdelávame a vedieme k tomu a ľudí v našom tíme. Vieme vám poskytnúť vzdelanie, za ktoré musia iný draho platiť.
  • Sloboda – Nie sme veľká korporátna firma, sme (zatiaľ maličká) firma s kamarátskym prístupom a slobodou. Sloboda však ide ruka v ruke so zodpovednosťou. Ak viete na seba zobrať zodpovednosť za svoje úlohy a ich riešenia, budete mať aj veľa slobody a budete vo firme rásť.
  • Hlavný princíp – Sme presvedčení, že podnikanie môže fungovať iba vtedy, keď podnikateľ prináša zákazníkom väčšiu hodnotu, ako si účtuje. Iba vtedy ho zákazníci budú milovať. Na tejto myšlienke je postavená naša firma. Chceme okolo seba budovať komunitu šťastných a spokojných zákazníkov tým, že im budeme dávať viac ako brať. Ak to s vami rezonuje, budeme radi, ak nám v tom pomôžete.

Čo vyžadujeme:

  • Chuť učiť sa nové veci – v našom biznise sa veci rýchlo vyvíjajú a menia. Všetci sa snažíme osobnostne a odborne rásť. Je to tiež nevyhnutné, keď chceme byť najlepší a pomáhať najväčšiemu počtu ľudí.
  • Zodpovednosť – Nikto z nás nie je dokonalý a každý robí chyby (aj my). Preto hľadáme ľudí, ktorí si chyby vedia priznať, zobrať za ne plnú zodpovednosť a hľadať riešenia a nápravy. Každá neúmyselná chyba sa dá odpustiť, pokiaľ sa k nej pristúpi zodpovedne.
  • Komunikatívnosť – keďže jedna z úloh bude komunikácia so zákazníkmi, tak je nevyhnutné, aby ste s úsmevom dokázali našim klientom odpovedať a pomáhať im.
  • Plnenie termínov – čo k tomu dodať 🙂 Dohody sú sväté 🙂

 

Ďalšie dôležité údaje:

  • Termín nástupu: január 2018
  • Miesto práce: Celé Slovensko
  • Pracovné vyťaženie: 8h denne
  • Ohodnotenie: Najskôr hodinovka (neskôr výkonnostná zložka)
  • Nevyhnutnosť: Mať kvalitné internetové pripojenie

 

Ďalší postup:

  1. Krok: Vyplňte formulár nižšie
  2. Krok: Na základe vyplneného formulára vyberieme ľudí do druhého kola. Telefonicky sa s vami spojíme a dohodneme si pohovor cez internet.
  3. Krok: Na pohovore si položíme pár otázok a ak budú vzájomné sympatie a chuť spolupracovať (obe strany si vyberajú – vy aj my), tak sa dohodneme na spolupráci
  4. Krok: Po nástupe začne plynúť 3 mesačná skúšobná doba, kde sa ešte viac oťukáme. Ak bude spokojnosť na oboch stranách, tak sa budeme tešiť na dlhodobú spoluprácu.