Pátrame po super šikovnej asistentke či šikovnom asistentovi :)

hladame-sikovnu-posilu-do-timu-_Krásny deň,

po tom, čo sme pred pár týždňami pátrali po super kreatívnom grafikovi, dnes pátrame po super šikovnej asistentke či šikovnom asistentovi, ktorý bude mať takpovediac pod palcom správny chod činností ako je napríklad:

  • odpovedanie klientom na zákazníckej podpore
  • vystavovanie faktúr
  • kompletizovanie podkladov pre účtovníka
  • kontrolovanie účtov
  • odpovedanie klientom na zákazníckej podpore
  • vystavovanie faktúr
  • organizovanie seminárov
  • kontrola plnenia úloh v tíme
  • komunikácia s dodávateľmi
  • pomoc pri tvorbe produktov

V tejto práci vám teda veľmi pomôže, ak ste komunikatívny a práca s novými softvérmi vám nerobí problém 🙂

Stretávať a pracovať budeme spoločne v našom sídle v Bratislave (príp. v Stupave), preto druhou výhodou pre vás bude, ak ste z okolia týchto západoslovenských destinácií 🙂

 

Čo vám ponúkame:

  • Osobný rast a vzdelávanie – sme presvedčení, že len človek, ktorý na sebe pracuje ako osobnostne tak odborne, môže rásť. Sami sa neustále vzdelávame a vedieme k tomu a ľudí v našom tíme. Vieme vám poskytnúť vzdelanie, za ktoré musia iný draho platiť.
  • Sloboda – Nie sme veľká korporátna firma, sme (zatiaľ maličká) firma s kamarátskym prístupom a slobodou. Sloboda však ide ruka v ruke so zodpovednosťou. Ak viete na seba zobrať zodpovednosť za svoje úlohy a ich riešenia, budete mať aj veľa slobody a budete vo firme rásť.
  • Hlavný princíp – Sme presvedčení, že podnikanie môže fungovať iba vtedy, keď podnikateľ prináša zákazníkom väčšiu hodnotu, ako si účtuje. Iba vtedy ho zákazníci budú milovať. Na tejto myšlienke je postavená naša firma. Chceme okolo seba budovať komunitu šťastných a spokojných zákazníkov tým, že im budeme dávať viac ako brať. Ak to s vami rezonuje, budeme radi, ak nám v tom pomôžete.

Čo vyžadujeme:

  • Chuť učiť sa nové veci – v našom biznise sa veci rýchlo vyvíjajú a menia. Všetci sa snažíme osobnostne a odborne rásť. Je to tiež nevyhnutné, keď chceme byť najlepší a pomáhať najväčšiemu počtu ľudí.
  • Zodpovednosť – Nikto z nás nie je dokonalý a každý robí chyby (aj my). Preto hľadáme ľudí, ktorí si chyby vedia priznať, zobrať za ne plnú zodpovednosť a hľadať riešenia a nápravy. Každá neúmyselná chyba sa dá odpustiť, pokiaľ sa k nej pristúpi zodpovedne.
  • Komunikatívnosť – keďže jedna z úloh bude komunikácia so zákazníkmi, tak je nevyhnutné, aby ste s úsmevom dokázali našim klientom odpovedať a pomáhať im.
  • Plnenie termínov – čo k tomu dodať 🙂 Dohody sú sväté 🙂

 

Ďalšie dôležité údaje:

  • Termín nástupu: Čo najskôr
  • Miesto práce: Bratislava, príp. Stupava (od januára budeme mať kancelárie v Bratislave – prípadne v Stupave)
  • Pracovné vyťaženie: 8h denne
  • Ohodnotenie: Najskôr hodinovka (neskôr výkonnostná zložka)

 

Ďalší postup:

  1. Krok: Vyplňte formulár nižšie
  2. Krok: Na základe vyplneného formulára vyberieme ľudí do druhého kola. Telefonicky sa s vami spojíme a dohodneme si pohovor.
  3. Krok: Na pohovore si položíme pár otázok a ak budú vzájomné sympatie a chuť spolupracovať (obe strany si vyberajú – vy aj my), tak sa dohodneme na spolupráci
  4. Krok: Po nástupe začne plynúť 3 mesačná skúšobná doba, kde sa ešte viac oťukáme. Ak bude spokojnosť na oboch stranách, tak sa budeme tešiť na dlhodobú spoluprácu.