Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

Pridávajte príspevky na Facebook EFEKTÍVNE. Šetrite svoj čas

„Facebook je zbytočný požierač času!“ Dosť často sa stretávam s takýmto názorom. Netvrdím, že to tak nie je. Všetko záleží len na vás.

Ak Facebook viete efektívne využívať, z požierača času sa stáva výkonný spoločník, ktorý vám prinesie nových klientov. Treba však vedieť ako. 😉

V kurze „FB Naruby“ klientov učím, aby boli na Facebooku aktívni. Ak chcete získať nových klientov, je potrebné pre to aj niečo spraviť. Lajkovať, komentovať, zdieľať vlastné príspevky… je toho celkom dosť.

Zo začiatku sú klienti vyplašení, pretože pri rade „byť aktívny na Facebooku“ si mnohí predstavia stôl, počítač a dlhé hodiny klikania na Facebooku. Lenže okrem tejto rady dostanú aj návod ako to majú spraviť, aby pri Facebooku netrávili nekonečné hodiny klikaním.

Úprimne, komu by sa to chcelo zabíjať čas na Facebooku? 🙂

Mám rád jednoduché veci. Ak sa do niečoho púšťam, vždy hľadám spôsoby ako to viem zautomatizovať. Ani pri Facebooku to nie je iné. 🙂

Pozrite si nasledujúce video. V ňom vám ukážem ako si naplánovať príspevky, ktoré chcete na Facebooku zdieľať. Tie sa budú zverejňovať samé v čase, ktorý vopred zadáte. Vyhnete sa tak každodennému vysedávaniu na Facebooku.

Tak čo, ešte stále si myslíte, že na Facebooku musíte tráviť hodiny času? Úplne stačí, ak si napríklad raz do týždňa vyhradíte čas pre Facebook a naplánujete príspevky na týždeň dopredu. Vôbec to nie je zložité. Chce si to len správne zorganizovať čas a zadeliť úlohy. 🙂

Ak vám toto video zmenilo pohľad na Facebook a chcete sa dozvedieť aj iné vychytávky, tak FB Naruby – videotréning ZDARMA je pre vás ako stvorený. V ňom sa dozviete ako správne využiť Facebook na biznis, aby ste v očiach potenciálnych klientov vyzerali ako expert. Klienti sa s radosťou budú na vás obracať, keď budú potrebovať práve vaše služby.

Videa zdarma si môžete pozrieť TU.

Verím, že vám finta pri zdieľaní príspevkov pomohla. Budem rád, ak mi do komentárov napíšete, či ste ju využili a koľko času denne vám ušetrila. 🙂

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Ondrej Mizerák píše:

    Zdravím p. Mažár,
    Výborné video a tip.
    Plánovanie príspevkov aktívne využívame a ide o geniálnu vec. Na profile pribúdajú nové odkazy, články, fotky a profil „žije“ i keď ja či kolegovia sme na dovolenke – presne ako uvádzate.

    Mám otázku – je možné naplánovať i zdieľanie cudzích príspevkov na istý čas dopredu. Napr. keď chcem zdielať na firemnom profile status so zaujímavou fotkou resp. napríklad váš status s odkazom na tento článok. Je možné naplánovať si i zdieľanie cudzích príspevkov napr. na 14 dní dopredu?

    Vopred ďakujem ak viete niekto poradiť ako…

  2. Dobrý den pane Mažár,
    právě jsem se podívala na Vaše video a je super jen má pro mě jednu nevýhodu. Mám založenou jen veřejnou skupinu a né firemní stránku 🙁

    Pěkný den Veronika P.

  3. Děkuji za tip. Určitě ho vyzkouším.

  4. Marcela píše:

    Dobrý deň,
    chcela by som sa opýtať, či to funguje aj na uzavretej skupine, a ak áno kde to tam nájdem?

    • Martin Mažár píše:

      Dobrý deň Marcela, plánovanie príspevkov priamo na Facebooku v uzatvorenej skupine zatiaľ ešte nefunguje. Je to len na facebookových stránkach (fanpage). Ale viem, že tento rok by to malo byť už aj v skupinách.

      Čo však ide je plánovanie do uzatvorených skupín pomocou externých aplikácii napr. http://www.froby.sk. Tam si môžete naplánovať aj do svojich uzatvorených skupín.

  5. Iveta píše:

    Ja sa chcem opýtať či sa dajú plánovať príspevky aj na osobnom profile. Na stránkach je to perfektné, objavila som to minulý týždeň. No chýba mi plánovanie na profile fb. Ďakujem za odpoveď.

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.