Ako telefonovať: Ak toto robíte V TELEFONÁTE, znižujete si šancu na ÚSPECH

 

Každý týždeň si vypočujem niekoľko telefonátov od obchodníkov, ktorí si chcú so mnou dohodnúť stretnutie alebo mi niečo predať.

Keď počúvam ako telefonujú, niekedy má z toho BOLIA UŠI 🙁 a je mi to veľmi ľúto, lebo robia vážne chyby, ktoré znižujú úspešnosť dohodnutia stretnutia. A to je naozaj škoda 🙁

Často sa opakuje jedna CHYBA.

Táto chyba ma za následok, že mozog klienta sa ihneď prepne, prestane vás počúvať a začne rozmýšľať, ako sa vás zbaviť.

Pozrite si nasledujúce video, vyhnite sa chybe, ktorá vás oberá o stretnutia a staňte sa majstrom v telefonovaní.

Pozn. Ak nemáte vysokú úspešnosť vašich telefonátov, tak určite vám pomôže kurz Chyby v telefonátoch, kde sa dozviete nielen aké sú najčastejšie chyby pri telefonovaní, ale získate aj konkrétne odporúčania, čo povedať v telefóne. Viac informácii o kurze nájdete tu. 

 

[Video] Ako telefonovať: Táto chyba znižuje úspešnosť vašich telefonátov

Telefonovanie je o slovíčkach a vetách. Jedno slovo alebo jedna veta, môže mať za následok, že vaše telefonáty budú oveľa úspešnejšie alebo oveľa neúspešnejšie.

A úvod telefonátu je práve jedna z tých vecí.

Preto zmeňte svoje telefonovanie a namiesto „Hovorím správne s pánom [meno klienta]?“ používajte:

Dobrý deň pán [meno klienta], pri telefóne [vaše meno]. Som rád, že môžem s vami hovoriť.“ Pocítite pozitívnu zmenu na svojich telefonátoch a dohodnete si viac stretnutí.

Viem, že je to inak, než to robí väčšina, ale ja robím veci NARUBY a prináša mi to úspech.

Cítite, že vaše telefonovanie potrebuje výrazne zlepšiť?

Pomôže vám kurz Chyby v telefonátoch, v ktorom sa dozviete nielen, aké chyby v telefóne robíte, ale získate aj odporúčania, čo povedať, aby ste klienta presvedčili. Viac informácii o kurze získate tu.

Zdieľať na FacebookuZdieľať na FacebookuZdieľať na LinkedIn